zondag 26 juli 2009

Eindelijk is het blousje af!

Eindelijk heb ik dan het blousje voor mezelf af. Ik was er op naailes al mee begonnen. Nu is naailes vanwege de vakantie gestopt en moest ik zelf thuis verder.
Na wat uitleg van de "juf" en wat hulp van mijn moeder lukte dat.
Het is een mouwloos blousje uit de knip van mei dit jaar.
Nu hij klaar is vind ik het stofje toch een beetje saai, ik had beter een wat fleuriger stofje kunnen kiezen bij dit model.
Let niet op de foto, ik heb het even snel aangedaan voor de foto, het rokje staat er natuurlijk niet onder.

Ook heb ik eindelijk een eigen naaiplekje op zolder waar ik super blij mee ben!
Eerst moest ik nog alles aan de eettafel doen en dan alles weer opruimen enz...dat vond ik maar niks...dus nu lekker mijn eigen plekje.
Dus bij deze ook daar even een foto van!








2 reacties:

Jet zei

Hahahah moest even kijken of het werkte .
Maar je bloesje is mooi geworden , knap hoor .
En je werk plekje ziet er leuk uit , alles bij de hand !
Liefs Ma.

Bets zei

Ja meid je Ma heeft gelijk ,,leuk bloesje en een heerlijk plekje voor je eigen,,niet gelijk alles op hoeven ruimen is fijn hoor.
Groetjes van Bets

Een reactie posten